مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 06:302020-06-08بين الملل

تاکید استاندار ایلام بر تسریع در بازگشایی کامل مرز تجاری مهران


این هفته 500 کامیون عراقی که از قبل در پشت مرز دپو شده بود وارد کشور می شود و از هفته آینده دو روز در هفته هر روز 250 خودرو کشورمان برای امور تجاری و بازرگانی وارد کشور عراق می شود که لازم است در این روند تسریع ایجاد شود.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: این هفته 500 کامیون عراقی که از قبل در پشت مرز دپو شده بود وارد کشور می شود و از هفته آینده دو روز در هفته هر روز 250 خودرو کشورمان برای امور تجاری و بازرگانی وارد کشور عراق می شود که لازم است در این روند تسریع ایجاد شود.

قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار با دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی با ارائه گزارشی از وضعیت استان در موضوعات مختلف، خواستار تکمیل پروژه های مرزی در استان شد و اظهار کرد: در شرایط امروز کشور و رابطه حسنه ای که بین دو کشور ایران و عراق برقرار است، ضرورت توجه به پروژه های مرزی استان ایلام به جهت داشتن بیشترین مرز مشترک اهمیت دوچندان پیدا کرده است.

وی خواستار راه اندازی بازارچه های مرزی چیلات ، چنگوله و هلاله شمالی در انجام مراودات اقتصادی، تجاری و بازرگانی بین دو کشور ایران و عراق شد و گفت: زیرساخت مرزهای چیلات و چنگوله آماده شده است و باتوجه به دستور معاون اول محترم رییس جمهور مبنی بر ایجاد و راه اندازی مرز هلاله شمالی، زیرساخت های این مرز نیز در حال ساخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار ایلام بر تسریع در بازگشایی کامل مرز تجاری مهران

تاکید استاندار ایلام بر تسریع در بازگشایی کامل مرز تجاری مهران