مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 06:302020-06-08سياسي

ضرورت تکریم ارباب رجوع با تسریع در رسیدگی های قضایی


معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه گفت: تکریم ارباب رجوع با سرعت بخشیدن به رسیدگی درخواست ها و شناخت کاستی های احتمالی یکی دیگر از فعالیت های فرهنگی است که در قوه قضاییه امکان اجرای آن فراهم و امری ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام سیدمحمد مسعود معصومی لاری معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه در نشست  فرهنگی دادگستری قزوین گفت: امروز حرکت فرهنگی باید به صورت یک جریان دو سویه باشد و در جهت هوشمند کردن فعالیت های فرهنگی تلاش شود.

وی افزود: عرصه های فرهنگی از بین برنده مسائل و مشکلات احتمالی است و منجر به صیانت از دستگاه قضایی خواهد شد.

 معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه با اشاره به اینکه نماز مادر تمامی فعالیت های فرهنگی است خواستار استاندارد سازی نمازخانه ها شد و افزود: فعالیت فرهنگی تنها در نمازخانه ها خلاصه نمی شود و ورود به تمامی عرصه های فعالیت قوه قضاییه و نقش آفرینی وظیفه معاونت فرهنگی قوه قضاییه است.

حجت الاسلام معصومی اظهار کرد: برگزاری مسابقات قرآنی در کنار امر به معروف تنها بخش کوچکی از فعالیت های فرهنگی این معاونت است که از پیشتر مرسوم بوده این در حالی است که سایر اقدامات در حوزه فرهنگی باید تبیین و اجرایی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تکریم ارباب رجوع با تسریع در رسیدگی های قضایی

ضرورت تکریم ارباب رجوع با تسریع در رسیدگی های قضایی