مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 06:302020-06-08اجتماعي

دعوت از مؤسسات قرآنی برای همکاری با اوقاف گیلان در تربیت حافظان قرآن کریم


رییس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان با اشاره به رویکرد این سازمان در عدم تصدی گری در آموزش و تربیت حافظان قرآن، از موسسات فعال استان برای همکاری با اوقاف در این زمینه دعوت به عمل آورد.

- محمد مهدی قربانیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تجربه هشت ساله سازمان اوقاف و امور خیریه در زمینه تربیت حافظان قرآن، اظهار کرد: رویکرد جدید سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در سال جاری عدم تصدی گری این سازمان در زمینه تربیت حافظان قرآنی است.

وی افزود: به همین منظور دستور العملی به ادارات کل ابلاغ شده که فعالیت آموزشی در زمینه قرآن در بقاع متبرکه و موقوفات با همکاری مؤسسات قرآنی انجام گیرد.

رییس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان با اشاره به اینکه 60 مؤسسه قرآنی زیر نظر اتحادیه مؤسسات قرآنی در استان وجود دارد، تصریح کرد: در همین راستا اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان از مؤسسات فعال و توانمند قرآنی گیلان دعوت به عمل می آورد تا در صورت تمایل برای فعالیت در زمینه تربیت حافظان قرآن کریم با این اداره کل همکاری کنند.

وی گفت: آن دسته از مؤسسات فعال و توانمند علاقه مند به این همکاری می توانند با حضور در ادارات شهرستانی آمادگی خود را اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از مؤسسات قرآنی برای همکاری با اوقاف گیلان در تربیت حافظان قرآن کریم

دعوت از مؤسسات قرآنی برای همکاری با اوقاف گیلان در تربیت حافظان قرآن کریم