مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 06:452020-06-08ورزشي

واکنش فدراسیون جهانی وزنه برداری به تبعات برکناری تاماش آیان


برکناری تاماش آیان از ریاست فدراسیون جهانی وزنه برداری باعث ایجاد انتقادات مختلفی از هیات اجرایی این فدراسیون شده که خواستار کنار رفتن اعضای آن هستند! - برکناری تاماش آیان از ریاست فدراسیون جهانی وزنه برداری باعث ایجاد انتقادات مختلفی از هیات اجرایی این فدراسیون شده که خواستار کنار رفتن اعضای آن هستند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حواشی برکناری تاماش آیان، رییس پیشین فدراسیون جهانی وزنه برداری همچنان پس از ماهها از این اتفاق تاریخی ادامه دارد و حالا گریبانگیر اعضای هیات اجرایی فدراسیون جهانی شده است.

بطوریکه هیات اجرایی هم با انتقادات شدیدی مواجه شده و منتقدان بر این باورند اعضای هیات اجرایی نیز باید مثل تاماش آیان کناره گیری کنند! با توجه به موج انتقادت، اورسلا پاپاندرئا رییس موقت فدراسیون جهانی وزنه برداری در مقام پاسخگویی وارد میدان شد تا بتواند کمی از حملات منتقدان را خنثی کند.

سرپرست آمریکایی فدراسیون جهانی در واکنش به این انتقادات اعلام کرد چنین ادعایی از سوی منتقدان به هیچ عنوان منصفانه و منطقی نیست، چراکه او و اعضای هیات اجرایی فدراسیون جهانی نقش مهم و پُررنگی در رسیدگی به اتهامات و کنار گذاشتن آیان از راس امور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فدراسیون جهانی وزنه برداری به تبعات برکناری تاماش آیان

واکنش فدراسیون جهانی وزنه برداری به تبعات برکناری تاماش آیان