مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 07:102020-06-08اقتصادي

فعالسازی خدمات ارزش افزوده اعتباری شد


معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات گفت: اپراتورهای موبایل از امروز ملزم به اجرای الحاقیه مصوبه ارائه خدمات ارزش افزوده (VAS) هستند که براساس آن فعالسازی این خدمات با خرید اعتبار، - معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات گفت: اپراتورهای موبایل از امروز ملزم به اجرای الحاقیه مصوبه ارائه خدمات ارزش افزوده (VAS) هستند که براساس آن فعالسازی این خدمات با خرید اعتبار، ممکن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رگولاتوری، مجید حقی با اشاره به اینکه این مصوبه در آخرین جلسه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در سال 98 تصویب شده است، گفت: با توجه به وجود برخی چالشها در ارائه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه، این ضوابط با هدف حمایت از حقوق مصرف کننده تصویب شده است.

معاون امور ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری افزود: با اجرای این مصوبه از سوی اپراتورهای تلفن همراه، سوءاستفاده و کلاهبرداری از طریق خدمات ارزش افزوده پایان یافته و خدمات ارزش افزوده به طور شفاف و قابل نظارت در اختیار مشترکان قرار می گیرد.

حقی در مورد شرایط و هزینه های عضویت، روشهای استعلام وضعیت عضویت و یا لغو آن افزود: در این مصوبه موضوع اعتبار خدمات ارزش افزوده پیش بینی شده است که براساس آن مشترک می تواند بسته خدمات ارزش افزوده را با قیمت مشخصی خریداری کند و اپراتورها نیز صرفاً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالسازی خدمات ارزش افزوده اعتباری شد

فعالسازی خدمات ارزش افزوده اعتباری شد