مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-08سياسي

شهرجدید هشتگرد با چهار نام بلاتکلیف/نام مهستان منتفی است


متاسفانه هنوز نامی برای شهر جدید هشتگرد از سوی کمیسیون نامگذاری کشور به ثبت نرسیده است.

- اصغر آقایی، شهردار شهر جدید هشتگرد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: با توجه به همجواری شهر جدید هشتگرد و هشتگرد مقرر شد نامی برای این شهر انتخاب شود که در حال حاضر از میان 4 اسم مانده تصمیم گیری خواهد شد.

شهردار شهر جدید هشتگرد افزود:در دوره قبلی نام مِهِستان برای این شهر اعلام شد که از سوی کمیسیون نامگذاری با مخالفت مواجه شد و هم اکنون 4نام جدید اعلام شده که منتظر نظر نهایی از سوی کمیسیون نامگذاری هستیم.

وی از احداث بوستان بزرگ شهر جدید هشتگرد برای بانوان خبر داد و افزود: کلنگ زنی 30هزار مترمربع برای احداث بزرگترین بوستان شهرجدید هشتگرد ویژه رفاه حال بانوان این شهر انجام شده است.

آقایی همچنین افزود: از سال 96 تاکنون تعداد سه جاده تندرستی در شهر جدید هشتگرد احداث شده است که از این تعداد دو جاده را به اتمام رسانده ایم و مجموعه ای از بوستان های متعدد به متراژ 7هزار متر مربع در اختیار شهروندان قرار گرفته و تعداد سه سوله تربیت بدنی احداث شده است.

  این مقام مسؤول ادامه داد: شهر جدید هشتگرد از نظر وسعت دومین شهر در استان البرز است و با این وجود هزینه های لازم جهت نگهداری و خدمات رسانی نیازمند اعتبارات بیشتری هستیم در همین راستان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرجدید هشتگرد با چهار نام بلاتکلیف/نام مهستان منتفی است

شهرجدید هشتگرد با چهار نام بلاتکلیف/نام مهستان منتفی است