مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 07:352020-06-08سياسي

چرا باید دانشکده هنر در مشهد تأسیس شود؟


دبیر کانون هنرهای تجسمی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: خلأ دانشکده هنر تا زمانی که تأسیس نشود، پر نمی شود و این احساس نیاز باید از سمت وزارت علوم صورت گیرد.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر کانون هنرهای تجسمی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: خلأ دانشکده هنر تا زمانی که تأسیس نشود، پر نمی شود و این احساس نیاز باید از سمت وزارت علوم صورت گیرد.

  امیرعلی برومند در گفت وگو با ایسنا درخصوص تأسیس دانشکده هنر در مشهد، اظهار کرد: مدتی پیگیر تأسیس دانشکده هنر بودم و معتقدم که این خلأ تا زمانی که این دانشکده تاسیس نشود، پر نمی شود و همچنان کمبود داریم.

البته پاسخ هایی هم برای این موضوع وجود دارد که شاید قانع کننده باشد و آن این است که دانشگاه های حاضر به سمت تخصصی شدن پیش می روند و وقتی دانشگاه های کشور به این سمت حرکت می کنند، دیگر وجود دانشکده هنر در همه دانشگاه ها الزامی نیست.

وی اضافه کرد: پاسخ هایی که مسئولان مربوطه در زمینه وجود دانشکده هنر در دانشگاه فردوسی دادند این بود که دانشگاه ها را تخصصی می کنیم و قرار نیست دانشگاه فردوسی مشهد قطب هنری شود و برنامه ریزی ما به این صورت است که دانشگاه در زمینه علوم دیگری فعالیت کند اما به طور کلی این پاسخ برای من قانع کننده نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا باید دانشکده هنر در مشهد تأسیس شود؟

چرا باید دانشکده هنر در مشهد تأسیس شود؟