مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 07:452020-06-08ورزشي

تخریب شبانه قدیمی ترین زورخانه شیراز


رییس هیئت ورزش های باستانی و پهلوانی شیراز گفت: قدیمی ترین زورخانه این کلانشهر که 166 سال قدمت دارد، شامگاه یکشنبه 18 خرداد توسط خریدار ساختمان این زورخانه، - ایسنا/فارس رییس هیئت ورزش های باستانی و پهلوانی شیراز گفت: قدیمی ترین زورخانه این کلانشهر که 166 سال قدمت دارد، شامگاه یکشنبه 18 خرداد توسط خریدار ساختمان این زورخانه، تخریب شد و به حالت متروکه درآمد.

علیرضا هوشمند دوشنبه 19 خرداد در یک کنفرانس خبری، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته فرهنگ پهلوانی، گفت: روز 17 شوال در تقویم کشور روز تولد ورزش پهلوانی نامگذاری شده و در آستانه این روز شاهد تلخ کامی اهالی ورزش شیراز با تخریب قدیمی ترین زورخانه این شهر شدیم.

او زورخانه پولاد شیراز را شناسنامه ورزش زورخانه ای این شهر قلمداد و اضافه کرد: در حالی که عنوان شده بود که به دلیل قدمت، این زورخانه تغییر کاربردی داده نمی شود اما توسط یکی از خریداران که سه دانگ این ساختمان را خریداری کرده است، تخریب شد.

رییس هیئت ورزش های باستانی و پهلوانی شیراز خاطرنشان کرد: اگر خروجی این جلسه این باشد که رگ غیرت یکی از این عزیزان در شیراز بجنبد و حرکتی برای این زورخانه بزنند، می توان گفت هفته خوبی در پیش خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب شبانه قدیمی ترین زورخانه شیراز

تخریب شبانه قدیمی ترین زورخانه شیراز