مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 08:152020-06-08بين الملل

قانونگذار آمریکایی: بخشی از بودجه پلیس نیویورک صرف مبارزه با نژادپرستی شود


یک عضو مجلس نمایندگان آمریکا از شهردار نیویورک درخواست کرد بخشی از بودجه پلیس این شهر را کاهش داده و آن را برای مبارزه با تبعیض نژادی مصرف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، الکساندریا اوکازیو کورتز نماینده دموکرات کنگره آمریکا خواستار کاهش بودجه پلیس این منطقه جهت مبارزه با نژادپرستی سازمان یافته در این نهاد شد.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت ، این عضو جوان مجلس نمایندگان آمریکا از بیل دو بلاسیو شهردار نیویورک درخواست کرد یک میلیارد دلار از بودجه 6 میلیارد دلاری پلیس این شهر را کاهش دهد.

اوکازیو کورتز گفت این مبلغ باید در جهت مبارزه با نژادپرستی سازمان یافته و استفاده بیش از حد از قدرت توسط نهادهای اجرای قانون مورد مصرف قرار گیرد.

علاوه بر او، شماری از اعضای شورای شهر نیویورک نیز خواستار کاهش بودجه پلیس این شهر و مصرف آن در راستای مقابله با تبعیض نژادی شده اند.

دو هفته پیش انتشار فیلمی که نشان می داد یک افسر سفیدپوست یک مرد سیاه پوست غیرمسلح را با گذاشتن زانو بر روی گردنش به قتل می رساند، موج گسترده ای از اعتراضات ضدنژادپرستی در آمریکا و دیگر کشورهای جهان را به دنبال داشت.

رسانه های آمریکا گزارش داده اند شمار افرادی که ظرف یک هفته گذشته در جریان اعتراضات به نژادپرستی و خشونت پلیس در این کشور دستگیر شده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونگذار آمریکایی: بخشی از بودجه پلیس نیویورک صرف مبارزه با نژادپرستی شود

قانونگذار آمریکایی: بخشی از بودجه پلیس نیویورک صرف مبارزه با نژادپرستی شود