مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 08:152020-06-08بين الملل

کاندولیزا رایس: ترامپ با زبان وحدت حرف بزند و توییت نکند


وزیر خارجه اسبق ایالات متحده از رییس جمهور کنونی این کشور خواست درباره اعتراضات سراسری علیه نژادپرستی در آمریکا، با زبان وحدت سخن بگوید و توییت کردن را کنار بگذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه انتقادهای چهره های ارشد جمهوری خواه آمریکایی از مواضع تفرقه افکنانه دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور درباره اعتراضات اخیر، کاندولیزا رایس از ترامپ خواست با مردم به زبان وحدت سخن بگوید.

رایس، زن آمریکایی آفریقایی تبار که در دولت جورج بوش پسر وزیر خارجه و مشاور امنیت ملی کاخ سفید بود، در یک مصاحبه درباره اعتراضات سراسری در محکومیت قتل نژادپرستانه جورج فلوید و مواضع رییس جمهور این کشور اظهارنظر کرد.

این چهره شناخته شده جمهوری خواه در مصاحبه با برنامه در پیشگاه ملت شبکه سی بی اس نیوز  از دونالد ترامپ رییس جمهور هم حزبی خود خواست  از توییت کردن درباره مسائل مهم از قبیل زخم عمیق نژادپرستی دست بردارد و با مردم آمریکا با زبان وحدت سخن بگوید.

رایس گفت: مردم در طول تاریخ مان به اتاق بیضی شکل (اتاق کار رییس جمهور آمریکا در کاخ سفید) برای دریافت پیام ها و سیگنال ها نگاه کرده اند و من قبلا گفته ام که رییس جمهور برخی مواقع از ادبیاتی استفاده کرده که من واقعا بسیار تحسین کرده ام شبیه به انعطاف پذیری مردم آمریکا او سپس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندولیزا رایس: ترامپ با زبان وحدت حرف بزند و توییت نکند

کاندولیزا رایس: ترامپ با زبان وحدت حرف بزند و توییت نکند