مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 08:152020-06-08حوادث

پلمب 12 واحد صنفی در البرز/41 واحد اخطار گرفتند


رییس پلیس امنیت استان البرز با بیان اینکه 12 واحد صنفی متخلف در استان البرز به دلیل نداشتن مجوز و پروانه کسب پلمب شدند، گفت: 41 واحد دیگر نیز اخطاریه پلمب دریافت کردند.

- نورمحمد فتحی زاده، رییس پلیس امنیت استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در راستای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با اصناف متخلف، ماموران اداره اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان به همراه عوامل اداره تعزیرات حکومتی، از 210 واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس طی روز گذشته بازدید کردند.

وی گفت: در این بازدیدها تعداد 12 واحد صنفی متخلف به علت نداشتن مجوز و پروانه کسب و عدم رعایت مقررات و قوانین صنفی، پلمپ و برای 41 واحد صنفی نیز اخطاریه پلمپ صادر شد.

این مقام انتظامی افزود واحدهای صنفی چای خانه ها و باغ تالارها نیز در این مدت به صورت ویژه مورد بازدید ماموران اداره اماکن قرار گرفت و با واحدهای صنفی متخلف برخورد قانونی شد.

فتحی زاده، ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس با تاکید بر این که این گونه طرح ها و برخورد با واحدهای صنفی متخلف استمرار داشته، از عموم مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز توسط افراد متخلف موارد را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع تا اقدامات قانونی با متخلفان صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 12 واحد صنفی در البرز/41 واحد اخطار گرفتند

پلمب 12 واحد صنفی در البرز/41 واحد اخطار گرفتند