مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 08:252020-06-08اقتصادي

جزییات تأمین واگن های باری برای تحقق هدفگذاری رشد حمل بار ریلی


امسال 1740 دستگاه واگن باری نو در قالب هدف گذاری 2 هزار دستگاه واگنی که قرار است طبق برنامه وزیر راه و شهرسازی در سال 99 وارد ناوگان شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمدهادی ضیایی مهر امروز در نشست خبری در باره برنامه ریزی راه آهن برای حمل بار اظهار داشت: برای برنامه حمل بار امسال برنامه ریزی خاصی انجام شده است و الزامات ناوگان نیز مشخص شده است.

وی ادامه داد: برای بخش باری به استناد برنامه 5128 دستگاه واگن باری اعلام نیاز شده است که به سه طریق پیش بینی تأمین مالی انجام شده است.

ضیایی مهر افزود: 1740 دستگاه واگن باری نو در قالب هدف گذاری 2 هزار دستگاه واگنی که قرار است، طبق برنامه وزیر راه و شهرسازی امسال وارد ناوگان شود، تأمین می شود.

معاون ناوگان راه آهن اظهار داشت: تعداد یک هزار و 800 دستگاه واگن در قالب واگن های در اختیار خواهد بود، همچنین افزایش قطارهای برنامه ای در دستورکار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین از 3 هزار دستگاه واگن متوقف، راه اندازی هزار و 500 دستگاه واگن باری هدف گذاری شده است و این موارد جمعا نیاز حوزه بازرگانی برای رسیدن به هدف گذاری جابه جایی بار را محقق می کند.

معاون ناوگان راه آهن اظهار داشت: امسال 63 دستگاه واگن مسافری جدید به شبکه ریلی اضافه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تأمین واگن های باری برای تحقق هدفگذاری رشد حمل بار ریلی

جزییات تأمین واگن های باری برای تحقق هدفگذاری رشد حمل بار ریلی