مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 08:452020-06-08اقتصادي

بازگشایی یک سوم واحدهای اقامتی استان خراسان رضوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، یوسف بیدخوری درخصوص بازگشایی واحدهای اقامتی استان اظهار کرد: تاکنون در این چارچوب 589 واحد از مجموع هزار و 684 هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، اقامتگاه بوم گردی و خانه مسافر موجود و  مجوزدار در خراسان رضوی از 11 خرداد ماه جاری با توجه به سه روز تعطیلات رسمی فعالیت خود را در خراسان رضوی از سر گرفتند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی  ادامه داد: این تعداد واحد اقامتی رسمی ظرف روزهای 11 تا 16 خرداد ماه جاری میزبان 33 هزار و 400 نفر مسافر بودند.

او افزود: در پی بازگشایی یک سوم هتل ها، هتل آپارتمان ها، مهمانپذیرها، اقامتگاه های بومگردی و خانه مسافرهای خراسان رضوی ظرف روزهای اخیر در مجموع حدود 13 درصد گنجایش آنها تکمیل شد.

بیدخوری تصریح کرد: میانگین تعداد مسافرانی که ظرف پنج روز اخیر در واحدهای اقامتی خراسان رضوی مقیم شدند به شش هزار و 678 نفر در هر روز رسید.

   معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: 79 هتل، 105 هتل آپارتمان، 128 مهمانپذیر، 188 خانه مسافر و 89 اقامتگاه بومگردی هم اینک در مشهد فعالیت دارند و در چرخه خدمت به مسافران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی یک سوم واحدهای اقامتی استان خراسان رضوی

بازگشایی یک سوم واحدهای اقامتی استان خراسان رضوی