مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 09:202020-06-08بين الملل

طرح جمهوری خواهان آمریکا برای اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران


یک روزنامه آمریکایی از تصمیم حزب جمهوری خواه آمریکا برای ارائه طرحی قانونی به کنگره خبر داد که به دنبال اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران است.

- یک روزنامه آمریکایی از تصمیم حزب جمهوری خواه آمریکا برای ارائه طرحی قانونی به کنگره خبر داد که به دنبال اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه واشنگتن فری بیکن بر اساس رونوشتی که مدعی است به طور اختصاصی از یک طرح قانونی کنگره آمریکا رویت کرده است، گزارش داد که جمهوری خواهان کنگره در هفته پیش رو بسته تحریمی جدیدی علیه ایران را ارائه خواهند داد که هدف آن برنامه ای بی سابقه برای از بین بردن قدرت اقدام ایران در زمینه تروریسم و ورشکست کردن آن عنوان شده است.

فری بیکن مطرح کرد که کمیته مطالعات حزب جمهوری خواه آمریکا روز چهارشنبه یک طرح قانونی جامع علیه آن چه حکومت های متخاصمی مانند روسیه، چین و ایران عنوان شده است ارائه خواهد کرد.

این خط مشی سیاسی شامل بیش از 140 اقدام جدید در راستای تحکیم دوباره رهبری حزب جمهوری خواه در زمینه سیاست خارجی آمریکا است.

به نوشته این روزنامه: مایک جانسون سناتور جمهوری خواه که ریاست کمیته مطالعات این حزب را بر عهده دارد، درباره بخش ایران این طرح قانونی گفته است که این طرح شامل سخت ترین تحریم هایی خواهد بود که تا به حال بر ایران اعمال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جمهوری خواهان آمریکا برای اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران

طرح جمهوری خواهان آمریکا برای اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران