مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 09:202020-06-08اجتماعي

کتابخانه های سیار روستایی قدیمی ترین ارثیه کانون پرورش فکری است


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: کتابخانه های سیار از مهم ترین واحدها و فعالیت های کانون پرورش فکری به حساب می آیند و جزو قدیمی ترین و با ارزش ترین ارثیه و گنجینه کانون پرورش فکری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بهناز ضرابی زاده ظهر امروز در نخستین جلسه هم اندیشی سال 99 مربیان سیار روستایی با تشکر از حضور مربیان فعال سیار در این شرایط نامتعادل در این جلسه، از رسالت مهم کتابخانه های سیار در کانون اظهار کرد: این کتابخانه  قدیمی ترین و باارزش ترین ارثیه و گنجینه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

وی افزود: کتابخانه های سیار از مهم ترین واحدها و فعالیت های کانون پرورش فکری به حساب می آیند و من به شخصه این کتابخانه ها را بسیار دوست دارم و یکی از آرزوهایم در بدو ورودم به کانون خدمت در این کتابخانه ها بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان اظهار کرد: کار در کتابخانه های سیار با ارزش است زیرا مربیان سیار با اقشاری در ارتباطند که علاوه بر محرومیت اقتصادی و معیشتی، محرومیت فرهنگی دارند.

وی با بیان اینکه شما روح و روان کودکان را تقویت می کنید و خدا شما را خیلی دوست دارد که چنین شغلی را به شما عطا کرده و واقعاً سعادتمند هستید ادامه داد: قدر این شغل و موقعیت را بدانید و مطمئن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه های سیار روستایی قدیمی ترین ارثیه کانون پرورش فکری است

کتابخانه های سیار روستایی قدیمی ترین ارثیه کانون پرورش فکری است