مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 09:402020-06-08پزشكي

بخش کرونای تامین اجتماعی تعطیل شود


مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان خواستار تعطیلی بخش کرونا بیمارستان های تامین اجتماعی برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به سایر بیماران شد.

- علیرضا صفری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره اقدامات درمانی تامین اجتماعی در مقابله با کرونا اظهار کرد: از چهارم اسفندماه سال گذشته با شیوع این بیماری هر دو بیمارستان سازمان، استان با تمام توان مشغول انجام وظیفه شدند.

وی با اشاره به اینکه با رعایت تمام پروتکل های ارسالی از سوی وزارت بهداشت، سعی کردیم خدمت دهی خوبی داشته باشیم گفت: در این مدت تعداد بسیار زیادی از افراد غربالگری شدند.

مدیردرمان تامین اجتماعی استان همدان با تاکید به اینکه بیش از 100 بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در دو بیمارستان بستری شدند گفت: در بیمارستان آتیه و غرضی بخشی به نام کرونا فعال است که سعی کرده ایم مبتلایان و مشکوک به کرونا را از سایر بیماران جدا کنیم تا اطمینان خاطر بر رعایت ضوابط باشد.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات به بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا همچنان ادامه دارد و تمام پروتکل های بهداشتی رعایت می شود تا بیمار در شرایط خوبی و استریل درمان شود افزود: از لحاظ  تجهیزات فردی اوایل مشکلات عمده ای وجود داشت اما اجازه ندادیم همکاران ما بدون محافظت فردی به ارائه خدمات بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش کرونای تامین اجتماعی تعطیل شود

بخش کرونای تامین اجتماعی تعطیل شود