مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 10:352020-06-08اقتصادي

هزینه 5 میلیاردی در خرید تجهیزات بیمارستانی/ اتمام بازسازی بخش اطفال آتیه


مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان از هزینه 5 میلیارد و 300 میلیون تومانی در خرید تجهیزات بیمارستانی در استان خبر داد و گفت:بازسازی بخش اطفال بیمارستان آتیه به اتمام رسیده است.

- علیرضا صفری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره پیگیری اجرای پروژه های عمرانی تامین اجتماعی در استان اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه ما میزان دسترسی بیمه شدگان به خدمات سازمان است.

وی با بیان اینکه در این حوزه سطح بندی خدمات مورد توجه است گفت: بیمه شدگان استان باید به بیش از 40 هزار نفر برسند تا درمانگاه عمومی درمانگاه عمومی ایجاد شود و  برای ایجاد درمانگاه تخصصی نیز تعداد بیمه شدگان باید به بیش از 60 هزار نفر برسند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه طی چند سال گذشته راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان بهار مورد توجه بوده است افزود: از بهمن ماه سال گذشته عملیات ساختمانی این درمانگاه آغاز اما با توجه به بیماری کرونا تعطیل شد که اردیبهشت ماه امسال دوباره از سرگرفته شده و قرار است در 18 ماه ساخته شود.

وی با اشاره به اینکه دیگر جایی از استان وجود ندارد که تعداد بیمه شدگان از حد تایین شده بالا باشند اما فاقد درمانگاه خاطرنشان کرد: خوشبختانه از لحاظ تعداد تخت بستری نیز نسبت به بیمه شده معمولا چهارم یا پنجم کشوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 5 میلیاردی در خرید تجهیزات بیمارستانی/ اتمام بازسازی بخش اطفال آتیه

هزینه 5 میلیاردی در خرید تجهیزات بیمارستانی/ اتمام بازسازی بخش اطفال آتیه