مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 11:002020-06-08سياسي

دستور جهانگیری برای بازنگری در تعرفه های پزشکی


معاون اول رییس جمهوری، به سازمان برنامه و بودجه دستور داد موضوع بازنگری در تعرفه های پزشکی سال 99 را در اسرع وقت پیگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به دنبال مکاتبات ارکان سازمان نظام پزشکی با ریاست جمهوری و مقامات بلند پایه دولت و پیگیری های متعدد در خصوص اعتراض به تعرفه های اعلام شده سال 99 مصوب هیات وزیران، و اجرای دستور روحانی به معاون اول رییس جمهوری برای بررسی موضوع، روز گذشته جلسه ای در دفتر معاونت اول ریاست جمهوری برگزار شد.

در این جلسه که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری برگزار شد، معاون کل وزارت بهداشت، رییس کل سازمان نظام پزشکی، رییس شورای عالی سازمان نظام پزشکی، رییس مجمع عالی سازمان نظام پزشکی، دبیر شورای عالی بیمه سلامت و نماینده سازمان برنامه و بودجه حضور داشتند.

در این جلسه، نمایندگان سازمان نظام پزشکی با تشریح جوانب گوناگون آسیب رسان تعرفه های ابلاغی و انعکاس اعتراضات متعدد جامعه پزشکی پس از ثبت جانفشانی ها و ایثار در جریان همه گیری بیماری کووید 19 به این نوع اعمال تعرفه اعتراض کردند و دغدغه اصلی در خصوص کاهش کیفیت خدمات پزشکی و آسیب به سلامت عمومی را مطرح نمودند.

پس از طرح نقطه نظرات حاضران، معاون اول رییس جمهوری دستور تشکیل کمیته ویژه محاسبه قیمت تمام شده خدمات بهداشتی و درمانی و نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور جهانگیری برای بازنگری در تعرفه های پزشکی

دستور جهانگیری برای بازنگری در تعرفه های پزشکی