مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 11:052020-06-08سياسي

آسیب های موجود در جامعه ناشی از ضعف مدیریت ها است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در بسیاری از موارد که دچار آسیب می شویم، مدیریت ها ضعیف بوده چراکه یا رنگ سیاسی، اجتماعی و حزبی دارد و یا بخش فکری و فرهنگی آن معیوب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر دوشنبه در جمع کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیرجند بیان کرد: در هر تشکیلاتی آثار وجودی کار و کارگر به چشم می خورد بنابراین کمک به این قشر بر همه واجب است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه شهرها، مزرعه ها، اشجار و کارخانه ها به دست کارگر ساخته می شود، افزود: کار مسئله ای اصولی بوده که محصول آن تنها نقش اقتصادی ندارد بلکه اقتصاد تنها یک بعد آن است.

وی با بیان اینکه سلامت روح و جسم انسان زمانی تأمین می شود که اشتغال داشته باشد و کار کند، اظهار کرد: انواع مسائل خوب و بد اجتماعی با کار و بیکاری مرتبط است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: بسیاری از مسائل سیاسی در جامعه اگر به مصلحت و خیر بوده، بر اساس اشتغال صحیح است.

وی فرهنگ را بالاترین مسئله انسان عنوان کرد و افزود: کار در مسئله فرهنگ جایگاه خاصی داشته و در مکتب اسلام هم در ردیف عبادات قرار می گیرد.

آیت الله عبادی بیان کرد: امروز با تمام دشمنی ها و تحریم ها در شرایط بدی قرار نداریم چراکه کشوری عظیم، نیروی کار متخصص، سرمایه و سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های موجود در جامعه ناشی از ضعف مدیریت ها است

آسیب های موجود در جامعه ناشی از ضعف مدیریت ها است