مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 11:302020-06-08فرهنگي

انتشار 3 کتاب کودک ایرانی در سوئد


کتاب های «چه کسی آقای صورتی را می شناسد؟»، «ساندویچ ساز مو دم اسبی باف» و «جوجه تیغی های پسرعمو» به زبان سوئدی ترجمه و در سوئد منتشر شده اند.

- کتاب های چه کسی آقای صورتی را می شناسد؟ ، ساندویچ ساز مو دم اسبی باف و جوجه تیغی های پسرعمو به زبان سوئدی ترجمه و در سوئد منتشر شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتاب های تصویری چه کسی آقای صورتی را می شناسد؟ نوشته مژگان کلهر، ساندویچ ساز مو دم اسبی باف اثر مهدی رجبی و جوجه تیغی های پسرعمو نوشته مجید راستی به زبان سوئدی ترجمه و در سوئد منتشر شده اند.

نشر افق می گوید حق انتشار انحصاری این آثار (کپی رایت) را به نشر ریتون، شاخه سوئدی نشر پریان، فروخته است و اکنون این سه عنوان کتاب در اختیار کودکان سوئد قرار گرفته اند.

این نشر با اعلام این خبر عنوان کرده است: باور ما این است که قصه و تصویر می توانند مرزهای جغرافیایی را پشت سر بگذارند و لذت خواندن را به همه کودکان در سرتاسر جهان هدیه دهند.

پیش تر، کتاب چه کسی آقای صورتی را می شناسد؟ به زبان های عربی و ترکی هم منتشر شده بود.

این کتاب برنده پلاک طلایی دوسالانه تصویرگری قلم طلایی (بلگراد – 2013)، برنده جایزه تشویقی دوسالانه ی بین المللی تصویرگری (کره جنوبی – 2015)، نامزد بهترین کتاب آسیایی از شورای ملی کتاب (سنگاپور – 2013) و نامزد دوسالانه تصویرگری براتیسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 3 کتاب کودک ایرانی در سوئد

انتشار 3 کتاب کودک ایرانی در سوئد