مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 15:202020-06-08سياسي

وام داران و دلباختگان آمریکا از دیدگاه ملت ایران مطرود هستند


کسانی که دشمنی های و وحشی گری های آمریکا را می بینند اما هنوز وام دار و دلباخته آمریکا و غرب هستند، از نگاه ملت ایران مطرودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی عصر امروز در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه با اشاره به اقدام آمریکا در قرار دادن ناجا در لیست تحریم ها اظهار داشت: این اقدام آمریکا محکوم است و معتقدیم آمریکا برای تأمین منافع خود، ناجا را تحریم کرده است.

وی افزود: کسانی که خواب آمریکا را می بینند باید وجدان انسانی آنها بیدار شود تا ببینند پلیس یک کشور که تأمین کننده امنیت جانی و مالی مردم است به دلیل اینکه آمریکا منافعش تأمین شود، تحت فشار، محرومیت و تحریم قرار می گیرد.

حسینی عنوان کرد: کسانی که آمریکا و غرب را فرشته نجات خود و مملکت می دانستند و شاید هنوز هم این تصور را دارند، آیا غیرت ملی آنها اجازه می دهد که با این اقدام آمریکا، هنوز هم دم از مذاکره و رابطه با آمریکا بزنند و آیا واقعاً می توانند دید مثبتی به آمریکا داشته باشند؟ امام جمعه ابرکوه بیان کرد: ما آمریکا را دشمن شماره یک خود می دانیم و از دشمن چیزی جز دشمنی انتظار نداریم اما دوستان باید دشمن شناس باشند و این برای ما و ملت ما مهم است، غیرت ملی و روحیه وطن دوستی در ذات هر ایرانی نهفته است بنابراین کسانی که هنوز به آمریکا و غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام داران و دلباختگان آمریکا از دیدگاه ملت ایران مطرود هستند

وام داران و دلباختگان آمریکا از دیدگاه ملت ایران مطرود هستند