مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 15:302020-06-08سياسي

ناجا از دیگر سازمان ها در حوزه فرهنگی مطالبه گری کند


مدیر مدینه العلم الکاظمیه با اشاره به اهمیت حضور نیروی انتظامی در شورای فرهنگ عمومی گفت: ناجا باید از دیگر سازمان ها در زمینه انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی مطالبه گری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمدکاظم مدرسی عصر امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اقدام دد منشانه پلیس آمریکا در برخورد با سیاه پوستان این کشور اظهار داشت: تفاوت بین تربیت اسلامی و غیر اسلامی در نیروهای نظامی ایران و سایر کشورهای دنیا کاملاً مشهود است.

مدیر حوزه مدینه العلم کاظمیه یزد با اشاره به اقدامات خشن نظامیان غربی و آمریکایی در برخورد با مردم و استفاده از گاز اشک آور و سگ در برابر زنان و کودکان بی گناه عنوان کرد: در اعتراضات سال گذشته، کارکنان پلیس ایران که حتی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند حاضر نشدند حیثیت مردم را زیر سوال برده و تمام برخورد آنها اسلامی بود.

مدرسی با تاکید بر حضور فرهنگی ناجا در شورای فرهنگ عمومی و مطالبه گری ناجا از دیگر سازمان ها افزود: حضور ناجا در این جلسات به همه جرأت و جسارت پیگیری می دهد؛ پس باید از اقدامات پلیس در سطح جامعه حمایت عمومی صورت گیرد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با تاکید بر لزوم تقویت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: انقلاب ما بر اساس امر به معروف و نهی از منکر به وجود آمده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناجا از دیگر سازمان ها در حوزه فرهنگی مطالبه گری کند

ناجا از دیگر سازمان ها در حوزه فرهنگی مطالبه گری کند