مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 15:402020-06-08اجتماعي

ثبت نام پایه های اول و هفتم و دهم در یزد حضوری انجام می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با بیان اینکه اول ابتدایی، هفتم و دهم، پایه های ورودی محسوب می شوند، گفت: ثبت نام در این سه پایه در سراسر استان یزد به صورت حضوری انجام می شود.

- عباسعلی دانافر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه برای ثبت نام دانش آموزان استان یزد دستورالعمل مشخصی صادر شده تا والدین برای مراجعه به مدارس نگرانی از بابت شیوع کرونا نداشته باشند، اظهار داشت: برای پایه های ورودی شامل اول ابتدایی، هفتم و دهم، مراجعه باید حضوری انجام شود و فرآیند ثبت نام با حضور والدین و دانش آموز صورت می گیرد.

وی عنوان کرد: ثبت نام برای سایر پایه های تحصیلی به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه سناد در مدارس صورت می گیرد و در حال حاضر نیازی به حضور والدین در مدارس برای ثبت نام نیست.

دانافر، زمان مراجعه برای ثبت نام را از ابتدای خردادماه اعلام کرد و گفت: ثبت نام تا پایان مردادماه در مدارس ادامه خواهد یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد یادآور شد: تمام دستور العمل های مرتبط با ثبت نام، برگزاری امتحانات و آغاز سال تحصیلی جدید بر اساس تصمیم گیری های ستاد استانی مقابله با کرونا صادر می شود و در اختیار مدیران مدارس قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام پایه های اول و هفتم و دهم در یزد حضوری انجام می شود

ثبت نام پایه های اول و هفتم و دهم در یزد حضوری انجام می شود