مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 03:052020-06-08دانش

عدالت آموزشی و کاهش هزینه ها از ویژگی های آموزش مجازی در دوران کرونا است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی نژاد نوری عضو هیئت علمی دانشگاه مالک اشتر و معاون اسبق وزارت علوم در برنامه رادیویی گفت وگوی علمی به ارتقاء جایگاه آموزش از راه دور در دوران کرونا خبر داد و گفت: - عضو هیئت علمی دانشگاه مالک اشتر گفت: تنوع در آموزش، آزادی عمل، عدالت آموزشی، کاهش شدید هزینه ها، ذخیره سازی زمان و راحتی در یادگیری از جمله ویژگی های بی نظیر آموزش مجازی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی نژاد نوری عضو هیئت علمی دانشگاه مالک اشتر و معاون اسبق وزارت علوم در برنامه رادیویی گفت وگوی علمی به ارتقاء جایگاه آموزش از راه دور در دوران کرونا خبر داد و گفت: آموزش از راه دور امر جدیدی نیست، شاید 15 سال پیش این مسئله مطرح بود و تعدادی از دانشگاه ها، آموزش مجازی را با اخذ مجوز از وزارت علوم راه اندازی کردند، اما به شکل گسترده و همه گیر به عنوان بخشی از فعالیت های اصلی شکل نگرفت.

وی به وضعیت آموزش مجازی در کشور های توسعه یافته اشاره و عنوان کرد: در اروپا پیش از کرونا دوره های آنلاین و مجازی وجود داشت و حتی تا حد زیادی جای آموزش فیزیکی در کلاس درس را نیز گرفته بود.

عضو هیئت علمی دانشگاه مالک اشتر درباره مزایای آموزش مجازی افزود: این نوع آموزش، امکانات فراوانی را از نظر ارائه مطالب در قالب فیلم و ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت آموزشی و کاهش هزینه ها از ویژگی های آموزش مجازی در دوران کرونا است

عدالت آموزشی و کاهش هزینه ها از ویژگی های آموزش مجازی در دوران کرونا است