مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 03:202020-06-08اقتصادي

150 کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف در تاکستان کشف و ضبط شد


رییس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان گفت: 150 کیلوگرم فراورده خام دامی غیر قابل مصرف در یکی از رستوران های تاکستان کشف، ضبط و به صورت بهداشتی معدوم شد.

- محمد رضا آذربایجانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح پایش رستوران ها توسط دامپزشکی در حال اجرا است و فرآورده های خام دامی مورد استفاده می بایست از مبادی تحت نظارت دامپزشکی تهیه شوند.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان افزود: با توجه به اجرای طرح پایش رستوران های شهرستان تاکستان و همچنین بازدیدهای مستمر از مراکز عرضه، مقدار 150 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در یکی از رستوران های شهرستان توسط کارشناسان واحد نظارت این اداره کشف، ضبط و به صورت کاملاً بهداشتی معدوم شد و پرونده تخلف صورت گرفته به مراجع قضایی ارجاع شد.

آذربایجانی تصریح کرد: فرآورده های خام دامی مورد استفاده در رستوران ها می بایست از مراکز تحت نظارت دامپزشکی تهیه شده و شرایط لازم برای نگهداری این اقلام در رستوران فراهم باشد در غیر این صورت بازرسان دامپزشکی با متخلفین برخورد کرده و مراتب را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهند کرد.

وی در پایان از عموم مردم خواست در صورت مشاهده تخلفات مرتبط با دامپزشکی مراتب را از طریق سامانه پیامکی 50001512 با دامپزشکی در میان بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف در تاکستان کشف و ضبط شد

150 کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف در تاکستان کشف و ضبط شد