مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 03:202020-06-08اقتصادي

680 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی برای احیای بیش از 3400 واحد کرمانشاهی


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: برای حمایت و پشتیبانی از کسب و کارهای آسیب دیده در استان کرمانشاه دولت مبلغ 680 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته است.

- حسن عزیزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: تعطیلی در پی شیوع کرونا آسیب زیادی به کسب و کارها و واحدهای تولیدی استان وارد کرده است.

وی با اشاره به 680 میلیارد تومان تسسهیلات دولت برای جبران آسیب های ناشی از کرونا به کسب و کارهای واحدهای استان، گفت: 14 رسته کسب و کار از جمله مراکز تولید و توزیع غذا، حمل و نقل عمومی، دفاتر خدمات مسافربری، مراکز گردشگری، مراکز فرهنگی و آموزشی، مراکز ورزشی و واحدهای کشاورزی و مرغ گوشتی با 550 زیر رسته و مشمول دریافت تسهیلات هستند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از 3 هزار و 400 واحد از این تسهیلات بهره مند می شوند، افزود: مبنای کار ما کد کارگاهی و بیمه بیمه شدگان شاغلین در این بنگاه ها است که مدیران بنگاه های اقتصادی پس از دریافت پیامک با مراجعه به سامانه کارا و به تعداد شاغلینی که اشتغال آن ها حفظ شده وام دریافت می کند.

عزیزی اضافه کرد: برای واحدهای کسب و کاری که به دستور ستاد کرونا تعطیل شده به ازای هر شغل حفظ شده 16 میلیون تومان و کسانی که آسیب دیده اند به ازای هر شاغل 12


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

680 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی برای احیای بیش از 3400 واحد کرمانشاهی

680 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی برای احیای بیش از 3400 واحد کرمانشاهی