مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 03:252020-06-09ورزشي

حاشیه های فساد در فدراسیون جهانی وزنه برداری/ از تاماش آیان شکایت می شود


رقیب جدی تاماش آیان که دو مرتبه در انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری شکست خورد عنوان کرد می خواهد از آیان خسارت بگیرد.

- رقیب جدی تاماش آیان که دو مرتبه در انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری شکست خورد عنوان کرد می خواهد از آیان خسارت بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از Inside the games، آنتونی اورسو رییس کنفدراسیون وزنه برداری اروپا دو مرتبه از تاماش آیان در انتخابات سال 2013 و 2017 شکست خورد.

او در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازمک لارن که عنوان کرده آیان در دو کنگره قبلی انتخابات وزنه برداری رای خریده است، گفت: من از گزارش مک لارن تعجب نکردم زیر از سالهای گذشته از فساد آیان شکایت کرده بودم اما هیچ اقدامی علیه او صورت نگرفت.

می توانم بگویم اگر آیان پول نمی داد من در انتخابات سال 2017 برنده بودم.

این فساد خسارت بزرگی را به ورزش، فدراسیون جهانی وزنه برداری و شخص من وارد کرد.

مک لارن که مسئول رسیدگی به اتهامات علیه تاماش آیان است و اورسلا پاپاندرئا رییس موقت فدراسیون جهانی اعلام کرده اند اطلاعاتی که در مورد فساد آیان دارند در صورت لزوم در اختیار قانون دو کشور مجارستان و سوییس می گذارند.

اورسو در این مورد نیز گفت: من تصمیم دادگاه سوییس را در مورد تاماش آیان دنبال می کنم و با وکیلم صحبت خواهم می کرد و می خواهم در دادگاه از آیان خسارت بگیرم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه های فساد در فدراسیون جهانی وزنه برداری/ از تاماش آیان شکایت می شود

حاشیه های فساد در فدراسیون جهانی وزنه برداری/ از تاماش آیان شکایت می شود