مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 03:402020-06-09سياسي

ایران و ونزوئلا به جنگ خود علیه سیاست های خصمانه ترامپ ادامه خواهند داد


نماینده دائم ونزوئلا در سازمان ملل ضمن تشکر از حمایت های بشردوستانه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که مردم ایران و ونزوئلا دو ملت برادر هستند و به جنگ خود علیه سیاست های خصمانه ترامپ ادامه خواهند داد.

- نماینده دائم ونزوئلا در سازمان ملل ضمن تشکر از حمایت های بشردوستانه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که مردم ایران و ونزوئلا دو ملت برادر هستند و به جنگ خود علیه سیاست های خصمانه ترامپ ادامه خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خورخه والرو، نماینده دائم ونزوئلا در سازمان ملل در گفت وگو با شبکه المیادین گفت که کشتن جورج فلوید بحران انسانی در نظام سرمایه داری و نئولیبرالیسم در جهان را برملا کرد و شکست بزرگ دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا را نشان داد.

وی تاکید کرد: ترامپ به جای اینکه با سیاست های انسانی با انتشار ویروس کرونا مقابله کند گفت که اعتراضات را سرکوب خواهیم کرد و هرکس اعتراض کند کشته خواهد شد.

والرو در بخشی از گفت وگوی خود با این شبکه لبنانی در پاسخ به سوالی در رابطه با ارسال پنج نفتکش ایرانی به ونزوئلا گفت: دولت ترامپ با اتخاذ اقدامات ظالمانه علیه ونزوئلا، سیاست جنایتکارانه ای را در پیش گرفت و بیش از 30 میلیارد پول های ما در بانک های خود و اروپا را بلوکه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و ونزوئلا به جنگ خود علیه سیاست های خصمانه ترامپ ادامه خواهند داد

ایران و ونزوئلا به جنگ خود علیه سیاست های خصمانه ترامپ ادامه خواهند داد