مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 04:152020-06-09سياسي

126 روستای چالدران خالی از سکنه است/نبود خودباوری عامل محرومیت


فرماندار چالدران عامل اصلی محرومیت این شهرستان را عدم خودباوری در مردم عنوان کرد وگفت: در حال حاضر 126 روستای این شهرستان کوچک خالی از سکنه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن محمدزاده دوشنبه شب در آیین افتتاح نمایشگاه عکس گروهی چالدران سربلند که به همت بنیاد علوی و آژانس عکس مستند سو برپا شده است اظهار کرد: مردم با خودباوری و پیگیری از مسئولان باید برای پیشرفت این شهرستان تاریخی و با ظرفیت های گوناگون طبیعی و بکر تلاش کنند.

وی با بیان اینکه ما مسئولان در بهره گیری از ظرفیت های شهرستان چالدران و پیشرفت آن کم کاری کرده ایم، اظهار کرد: مردم این شهرستان باید با خودباوری مسئولان را برای توسعه، پیشرفت و ارائه خدمات تحت فشار بگذارند.

محمدزاده با بیان اینکه اتحاد و همراهی همگانی برای رشد و پیشرفت این شهر مورد نیاز است، تصریح کرد: برای حمایت و همکاری با تمام کسانی که برای توسعه شهر ایده دارند، آمادگی کامل داریم.

فرماندار چالدران طبیعت بکر، آب و هوای ایده آل، زمین های حاصلخیز کشاورزی، وجود بیش از 100 اثر تاریخی ثبت ملی و بنای تاریخی جهانی قره کلیسا، محل وقوع جنگ تاریخی چالدران و 164 کیلومتر مرز زمینی مشترک با کشور ترکیه را از جمله ظرفیت های توسعه و پیشرفت این شهرستان قلمداد کرد و گفت: چرا باید با وجود این ظرفیت ها، از 220 روستا و آبادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

126 روستای چالدران خالی از سکنه است/نبود خودباوری عامل محرومیت

126 روستای چالدران خالی از سکنه است/نبود خودباوری عامل محرومیت