مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 04:302020-06-09اجتماعي

صدور اخطاریه های محکم درباره آلودگی رودخانه های رشت


با تمام توان درباره آلودگی رودخانه های رشت ورود کرده ایم و اصلا تسامح نمی کنیم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: با تمام توان درباره آلودگی رودخانه های رشت ورود کرده ایم و اصلا تسامح نمی کنیم.

ساسان کفایی در گفت و گو با ایسنا گفت: وضعیت زیست محیطی رودخانه های رشت خوب نیست و درباره آلودگی رودخانه های رشت اخطاریه های محکمی دادیم و با تمام قوا در این زمینه عمل می کنیم.

وی با تاکید به اینکه در سلامت مردم به هیچ عنوان تسامح نمی کنیم، افزود: رودخانه ها رگ های حیاتی محیط زیست هر منطقه محسوب می شوند، ورود هر گونه آلودگی به محیط زیست این اکوسیستم های ارزشمند منجر به در خطر افتادن سلامتی مردم می شود.

کفایی ادامه داد: باید رودخانه ها را که از مواهب طبیعی مهم محیط زیست به شمار می روند را به عنوان امانت صیانت کنیم و به آیندگان بسپاریم وی خاطرنشان کرد: برای نجات رودخانه های رشت باید علاوه بر مداوا به پیشگیری برای جلوگیری از ورود آلاینده ها نیز اقدام شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: ما توقع داریم، استانداردهای زیست محیطی در خصوص رودخانه های رشت رعایت شود و در حال بررسی هستیم تا میزان آسیب هایی که از سوی بخش های مختلف به این رودخانه ها وارد می شود، به طور واضح و مشخص معلوم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور اخطاریه های محکم درباره آلودگی رودخانه های رشت

صدور اخطاریه های محکم درباره آلودگی رودخانه های رشت