مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 04:452020-06-09اجتماعي

تاثیرات شیوع کرونا بر رفتار ترافیکی مردم/ رعایت بیشتر قوانین در زمان قرنطینه


رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ترافیک گفت: عابران، رانندگان و موتورسیکلت سواران قدری در زمان خلوتی قوانین راهنمایی و رانندگی را بیشتر رعایت کردند.

- سرهنگ محمد رازقی در گفت وگو با خبرنگار مهر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا رفتار ترافیکی شهروندان در دوران کرونا با قبل کرونا تفاوتی داشته است، اظهار کرد: از لحاظ حجم ترافیک در نظر بگیریم حتماً این چنین بود و تفاوت هایی را قبل و بعد از کرونا داشته ایم و همچنین از لحاظ فرهنگ ترافیکی بخواهید در نظر بگیرید به نظر من تغییراتی داشته و این تغییرات برای ما تجربه هایی را داشته است.

وی افزود: البته برخی مواقع ارتکاب تخلفات راهنمایی و رانندگی به صورت همزمان صورت می گیرد، به عنوان مثال موتور سواران برخی تخلفات را انجام می دهند و به دنبال آنها، تعداد زیاد دیگری هم به تبع او همان تخلف را انجام می دهند، همانند عبور از چراغ قرمز و عبور از خط ویژه.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ترافیک گفت: ولی در ایام خلوتی تهران یعنی در زمان شیوع اولیه کرونا به ویژه نیمه اول فروردین و نیمه دوم اسفند، مردم و رانندگان و موتورسیکلت سواران قدری در زمان خلوتی قوانین راهنمایی و رانندگی را بیشتر رعایت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیرات شیوع کرونا بر رفتار ترافیکی مردم/ رعایت بیشتر قوانین در زمان قرنطینه

تاثیرات شیوع کرونا بر رفتار ترافیکی مردم/ رعایت بیشتر قوانین در زمان قرنطینه