مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 05:002020-06-09دانش

کمک 800 میلیون ریالی«جوانان خیر» در دروان کرونا / عبداللهی


مسئول گروه «جوانان خیر استان قزوین» اعلام کرد: این گروه در دوران کرونا با بیش از 40 اقدام بیش از 800 میلیون ریال به آسیب دیدگان ناشی از کرونا کمک کرده است.

- کمک 800 میلیون ریالی جوانان خیر در دروان کرونا / عبداللهی ایسنا/قزوین مسئول گروه جوانان خیر استان قزوین اعلام کرد: این گروه در دوران کرونا با بیش از 40 اقدام بیش از 800 میلیون ریال به آسیب دیدگان ناشی از کرونا کمک کرده است.

ایمان جواهران، مسئول گروه جوانان خیر استان قزوین در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این گروه توسط دانشجویان پایه گذاری شد که پنج سال از فعالیت آن می گذرد و بیش از 800 دانشجو از دانشگاه های استان قزوین و تعدادی از خیران و کسبه بازار عضو آن هستند.

وی ادامه داد: این گروه در دوران کرونا از پای ننشست و پابه پای دیگر عزیزان در امور خیریه به یاری آسیب دیدگان ناشی از کرونا شتافت و بیش از 40 اقدام انجام داده که ارزش ریالی کمک های انجام شده بالغ بر 800 میلیون ریال بوده است.

جواهران تشریح کرد: تهیه بسته ارزاق توسط دانشجویان و خیران، تهیه و توزیع 150 بسته غذایی و بهداشتی در ماه های شعبان و رمضان، تهیه و توزیع بیش از 50 عدد اسباب بازی برای کودکان ساکن در مناطق محروم، پیگیری مسائل حقوقی نیازمندان توسط وکلای پایه یک دادگستری، تسویه حساب دفتری 25 خانوار، تهیه و توزیع 1200 لباس نو در بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 800 میلیون ریالی«جوانان خیر» در دروان کرونا / عبداللهی

کمک 800 میلیون ریالی«جوانان خیر» در دروان کرونا / عبداللهی