مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 05:052020-06-09حوادث

پلیس فتا: فریب آگهی استخدام دولتی در شبکه های اجتماعی را نخورید


مردم به غیر از سایت های رسمی استخدامی به سایر آگهی های استخدامی از جمله آگهی های شبکه های اجتماعی خارجی توجه نکنند و قبل از هر اقدامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی قهرمان طالع، پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مردم درخواست می کنیم به غیر از سایت های رسمی استخدامی به سایر آگهی های استخدامی از جمله آگهی های شبکه های اجتماعی خارجی توجه نکنند و قبل از هر اقدامی، صحت آگهی را از طریق منبع رسمی یا اداره و شرکت آگهی دهنده بررسی کنند.

وی افزود: اخیراً با گزارش های مردمی فردی که با جعل آگهی استخدام دولتی در فضای مجازی از مردم کلاهبرداری می کرد، شناسایی و بازداشت شد.

رییس پلیس فتا استان اردبیل ادامه داد: این فرد آگهی های استخدامی گوناگونی در فضای مجازی ازجمله سایت های مختلف ثبت آگهی، کانال ها و صفحات شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود.

قهرمان طالع بیان کرد: طی بررسی های تخصصی پلیس فتا مشخص شد که همه آگهی هایی که با عنوان یک شرکت دولتی ثبت شده است، مربوط به هم بوده و توسط یک نفر و یا یک گروه اداره می شود.

وی تصریح کرد: در نهایت با بررسی های بیشتر، متهم اصلی شناسایی شد که به جرم خود در کلاهبرداری از مردم از طریق جعل آگهی استخدام دولتی اعتراف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس فتا: فریب آگهی استخدام دولتی در شبکه های اجتماعی را نخورید

پلیس فتا: فریب آگهی استخدام دولتی در شبکه های اجتماعی را نخورید