مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 05:252020-06-09فرهنگي

شناخت نامه استان بوشهر با اولویت موضوعات جدید تدوین می شود


رییس بنیاد ایران شناسی شعبه استان بوشهر گفت: اولویت شناختنامه استان بوشهر موضوعاتی است که پیشینه ای در حوزه چاپ و انتشار در بوشهر نداشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم مشایخی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شکل گیری دانشنامه استان بوشهر بیان کرد: همیشه در استان دغدغه تاریخ و فرهنگ و هنر وجود داشته است و با چاپ مجموعه ای بیش از 70 جلد در زمینه های مختلف سعی شده اطلاعاتی در زمینه های مختلف، جمع آوری و مدون شود.

وی افزود: به عنوان یک مسئول فرهنگی با توجه به ارتباطاتی که با استان های دیگر شکل گرفته، در استان ها، نهادهایی با نام بنیاد ایران شناسی، سازمان میراث فرهنگی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه های هنری مراکز استانی وجود دارد و به یقین می توان گفت کاری که در بوشهر انجام شده در تراز بالایی قرار دارد.

رییس بنیاد ایران شناسی شعبه استان بوشهر با اشاره به ضرورت پرداختن به موضوعات جدید یادآور شد: در شیوه نامه جدید، اعضای شورای علمی معدودتر شده ولی از علم و تخصص دیگر پژوهشگران در موضوعات تخصصی بهره مند خواهیم شد.

وی بیان کرد: آثاری که به دبیرخانه شورای علمی می رسد باید به گونه ای انتخاب شود که از موضوعات تکراری جلوگیری به عمل آید و خلاء هایی تاریخی، فرهنگی، هنری و تمدنی در شناختنامه بوشهر پر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت نامه استان بوشهر با اولویت موضوعات جدید تدوین می شود

شناخت نامه استان بوشهر با اولویت موضوعات جدید تدوین می شود