مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 05:252020-06-09فرهنگي

مستندسازی استاد پیشکسوت موسیقی/ کنسرت رایگان برای جامعه پزشکی


یک استاد و پژوهشگر مطرح موسیقی نواحی در تشریح تازه ترین فعالیت های خود از ساخت یک فیلم مستند درباره سیاهکل و تلاش برای برگزاری چند کنسرت رایگان خبر داد.

- ناصر وحدتی استاد پیشکسوت موسیقی که طی سال های اخیر علاوه بر پژوهش و تألیف آثار موسیقایی مرتبط با موسیقی نواحی گیلان همراه با گروه گیل و آمارد کنسرت های متعددی را در داخل و خارج کشور برگزار کرده، در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به تازه ترین فعالیت های خود بیان کرد: طی سال های اخیر علاوه بر فعالیت هایی که در حوزه اجراهای زنده داشتم، مشغول تدوین و تألیف کتاب از دیلمان تا گیلان هستم که در ماه های آینده در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

وی افزود: این کتاب یک اثر جامع در حوزه مردم شناسی و موسیقی منطقه گیلان است که برای آن زحمت بسیار زیادی کشیده ام و فکر می کنم دربرگیرنده نکاتی است که می تواند کمک بسیار زیادی در حوزه های پژوهشی و دانشگاهی مرتبط با جغرافیای استان گیلان باشد.

مناطقی که همواره برای من بسیار جذاب و بکر هستند و می توانند دریچه های شگفت انگیزی را برای افرادی علاقه مند به شناخت این منطقه جغرافیایی هستند، باز کند.

این استاد و پژوهشگر موسیقی در بخش دیگری از صحبت های خود بیان کرد: یکی دیگر از کارهایی که در این مدت روی آن متمرکز بودم، ساخت یک مستند درباره منطقه سیاهکل است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندسازی استاد پیشکسوت موسیقی/ کنسرت رایگان برای جامعه پزشکی

مستندسازی استاد پیشکسوت موسیقی/ کنسرت رایگان برای جامعه پزشکی