مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 05:402020-06-09بين الملل

جنگ دروغگوها در آمریکا و احتمال باخت ترامپ در انتخابات آینده


ترامپ و پاول وزیر خارجه اسبق آمریکا یکدیگر را متهم به دروغگویی می کنند این در حالی است که هر دو دروغگویانی بزرگ و حرفه ای هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، عبدالباری عطوان نویسنده و تحلیلگر مشهور عرب در تحلیلی در بخش سرمقاله روزنامه فرامنطقه ای رأی الیوم نوشت: زمانی که دزدها دچار اختلاف می شوند واقعیت سرقت و چیزهای به سرقت رفته عیان می شود.

این گفته بر جنگ لفظی داغ جاری و کنونی میان دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و کالین پاول وزیر خارجه اسبق آمریکا انطباق دارد.

جنگ لفظی ترامپ و پاول همچنین چندپارگی شدید جامعه آمریکا و نخبگان سیاسی اش در همزمانی قابل تأمل با گسترش دایره اعتراض ها از زمان قتل جورج فلوید جوان سیاه پوست آمریکایی را منعکس می کند؛ سیاه پوستی که زیر زانوی یکی از نیروهای پلیس نژادپرست خفه شد و جان خود را از دست داد.

درگیری لفظی زمانی شروع شد که کالین پاول که اولین آمریکایی آفریقایی تبار بود که پست وزارت خارجه را در دوران بوش پسر به دست می آورد به ترامپ حمله کرد و وی را دروغگوی حرفه ای توصیف کرد که از بندهای قانون اساسی آمریکا و دستورات آن با نژادپرستی اش و تقسیم آمریکا خارج شد و به همین دلایل با وجود آن که خودش جمهوریخواه است اما در انتخابات آینده رای خود را به جو بایدن دموکرات می دهد، ترامپ نیز به اتهامات وی(پاول) این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ دروغگوها در آمریکا و احتمال باخت ترامپ در انتخابات آینده

جنگ دروغگوها در آمریکا و احتمال باخت ترامپ در انتخابات آینده