مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 06:052020-06-09اقتصادي

راهنمای خرید سرسیلندر موتور XU7 و دیگر لوازم یدکی خودرو از توربویدک


در جریان چند سال اخیر، مشکلات فنی متعددی در خودروهای ایرانی و خارجی پدیدار شده که به مرور نام برخی از برندهای معروف داخلی و بین المللی را با اشکالات فنی گره زده است.

- در جریان چند سال اخیر، مشکلات فنی متعددی در خودروهای ایرانی و خارجی پدیدار شده که به مرور نام برخی از برندهای معروف داخلی و بین المللی را با اشکالات فنی گره زده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام توربویدک، از خودروهای آلمانی مانند فولکس-واگن که به خرابی کامپیوتر و نیاز دائمی خودرو به دیاگ معروف شدند گرفته تا خودروهای قدیمی داخلی مانند پیکان که سیستم سوپاپ آن مشکلات بزرگی داشت همگی مجموعه ای از تجارب بد را برای مصرف کنندگان ایجاد کردند.

برجسته ترین نمونه اشکال فنی که می توان در بازار داخلی نام برد موتور 1800 یک هودرو داخلی است که در ناحیه سرسیلندر و واشرسرسیلندر گزارش های خرابی بسیاری از آن شنیده می شود.

این موتور روی پلتفرم خودرو دیگر قرار گرفت و وارد بازار داخلی شد.

موتور 1800 که با نام فنی XU7 شناخته می شود در خودروهای دیگر نیز استفاده شد و به تدریج سر سیلندر این موتور جزو پرفروش ترین لوازم یدکی خودرو در ایران شد.

XU7 در همان ابتدای مسیر به شدت موردقبول مصرف کنندگان قرار گرفت و خیلی از خریداران خودرو آن را شناختند، چراکه هم به عنوان یک موتور پرتوان شناخته شد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای خرید سرسیلندر موتور XU7 و دیگر لوازم یدکی خودرو از توربویدک

راهنمای خرید سرسیلندر موتور XU7 و دیگر لوازم یدکی خودرو از توربویدک