مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 06:202020-06-09سياسي

تمدید مهلت شرکت در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، تا پایان تیر


مدیرکل کتابخانه عمومی استان ایلام گفت: با توجه به استقبال گسترده اقشار مختلف مردم و با هدف ایجاد فرصت مناسب جهت حضور فراگیرتر عموم، مهلت شرکت در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیر ماه تمدید شد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل کتابخانه عمومی استان ایلام گفت: با توجه به استقبال گسترده اقشار مختلف مردم و با هدف ایجاد فرصت مناسب جهت حضور فراگیرتر عموم، مهلت شرکت در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیر ماه تمدید شد.

سمیه حیدری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: استقبال گسترده مردم و با هدف ایجاد فرصت مناسب جهت حضور فراگیرتر مردم، مهلت شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیر ماه تمدید شد.

وی گفت: جشنواره رضوی یکی از مهم ترین رویدادهای فرهنگی کشور است و در سطح استان با توجه به اهمیت آن، مقامات مختلف از جمله نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه ایلام و استاندار محترم استان به همراه فرمانداران، مدیران و شخصیت های فرهنگی در پیام هایی مردم را به حضور در این جشنواره ملی دعوت کردند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام خاطر نشان کرد: از زمان آغاز دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی تاکنون، در سطح استان بیش از 7700 نفر در گروه های سنی مختلف کودک، نوجوان و بزرگسال در قالب های داستانک نویسی، روزنامه کتاب، مسابقات چها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت شرکت در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، تا پایان تیر

تمدید مهلت شرکت در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، تا پایان تیر