مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 06:552020-06-09سياسي

از افتتاح چند دادگاه عمومی تا برگزاری نشست تخصصی جهش تولید در هفته قوه قضاییه


دبیر ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در لرستان از افتتاح چند دادگاه عمومی در بخش های مختلف این استان طی هفته قوه قضاییه خبر داد.

- فیض اله شیرزادی معاون منابع انسانی دادگستری استان لرستان در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته قوه قضاییه ضمن تبریک پیشاپیش هفته قوه قضاییه، بیان داشت: در این هفته سعی می شود به منظور اکرام مقام شهدای قوه قضاییه و در رأس آنها شهید بهشتی اقدامات، خدمات و دستاوردهای دستگاه قضایی به عامه مردم اطلاع رسانی شود.

وی با اشاره به اینکه دادگاه عمومی بخش های زاغه، طرهان، ویسیان و ذلقی در هفته قوه قضاییه افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید ، افزود: تلاش خواهیم کرد تا زحمات و عملکرد همکاران دستگاه قضایی و سازمان های تابعه را به سمع و نظر شهروندان استان رسانده و حتی در سطح کشور انعکاس دهیم.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان ضمن اشاره به اینکه در اولین روز هفته قوه قضاییه گلزار شهدای گمنام و مزار شهیدان رحیمی و صادقی توسط پرسنل قضایی و اداری دادگستری و سازمانهای تابعه غبارروبی و عطرافشانی خواهد شد، ابراز داشت: دیدار اعضای شورای قضایی و پرسنل خدوم دستگاه قضایی در استان با نماینده ولی فقیه از دیگر برنامه های این هفته می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افتتاح چند دادگاه عمومی تا برگزاری نشست تخصصی جهش تولید در هفته قوه قضاییه

از افتتاح چند دادگاه عمومی تا برگزاری نشست تخصصی جهش تولید در هفته قوه قضاییه