مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 06:552020-06-09اقتصادي

11پروژه ورزشی درسال 99 آماده افتتاح می شوند/وجود 50 طرح نیمه تمام


در حال حاضر 50 پروژه ورزشی نیمه تمام در استان وجود دارد و 11 پروژه ورزشی نیز در صورت تخصیص اعتبار سال جاری آمده افتتاح می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد جولایی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران، با اشاره به پیگیری اداره کل ورزش و جوانان برای افتتاح و برای بهره برداری پروژه های ورزشی استان در کمترین زمان، اظهار داشت: نزدیک 50 پروژه ورزشی در سطح استان وجود دارد که برای تکمیل و بهره برداری از آنها بیش از دو هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی افزود: این پروژه ها از یک تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تلاش می شود با جذب اعتبارات لازم، تجهیز و تکمیل آنها را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه سال گذشته 10 پروژه ورزشی در استان به بهره برداری رسید، ادامه داد: در سال 99 نیز 11 پروژه که بیشترین پیشرفت فیزیکی را دارند، در صورت تخصیص اعتبار آماده افتتاح و بهره برداری می شوند.

جولایی یادآور شد: سالن شش هزار نفری 22 گولان سنندج، زمین چمن مصنوعی شهر آرمرده و سالن سقف بلند بانه، زمین چمن مصنوعی روستای هزار خانی سروآباد، زمین چمن مصنوعی روستای کانی سانان مریوان و استخر سرپوشیده قروه، سالن سقف بلند ایرانخواه، خانه تکواندو مریوان از جمله طرح هایی هستند که قابلیت افتتاح در سال جاری را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11پروژه ورزشی درسال 99 آماده افتتاح می شوند/وجود 50 طرح نیمه تمام

11پروژه ورزشی درسال 99 آماده افتتاح می شوند/وجود 50 طرح نیمه تمام