مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 07:002020-06-09اقتصادي

تسریع در اجرای تعهدات شرکت تولیدی صنعت خودروی آذربایجان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی خواستار تسریع در اجرای تعهدات مدیران شرکت تولیدی صنعت خودروی آذربایجان در تحویل خودروهای جدید به مشتریان شد.

- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی خواستار شد تسریع در اجرای تعهدات شرکت تولیدی صنعت خودروی آذربایجان ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی خواستار تسریع در اجرای تعهدات مدیران شرکت تولیدی صنعت خودروی آذربایجان در تحویل خودروهای جدید به مشتریان شد.

به دعوت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی جلسه ای با حضور مدیران مجموعه صنعت خودروی آذربایجان تشکیل شده و روند فعالیت این شرکت بررسی شد.

شرکت صنعت خودرو آذربایجان بر اساس مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر پیش فروش 6664 دستگاه خودرو 360 MG، اقدام به پیش فروش کمتر از شش هزار دستگاه کرد؛ در این میان 12528 دستگاه ثبت سفارش شده و هزینه خرید 5692 دستگاه را نیز پرداخت و برای طرف خارجی سوییفت کرد.

به جهت همکاری شرکت سایک موتور چین با تحریم های اعمالی آمریکا و عدم ارسال قطعات منفصله خودرو، تولید خودرو ام جی 360 منتفی و شرکت صرفاً توانست تعداد 2248 دستگاه خودرو را تولید و تحویل دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در اجرای تعهدات شرکت تولیدی صنعت خودروی آذربایجان

تسریع در اجرای تعهدات شرکت تولیدی صنعت خودروی آذربایجان