مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 07:052020-06-09دانش

دانشگاه ایلام در جشنواره ویژه پروفسور حسابی خوش درخشید


عضو هیأت علمی دانشگاه ایلام، موفق به کسب سه عنوان و «پژوهشگر برتر» ، «طرح پژوهشی برتر» و «پایان نامه ی برتر ایران» در جشنواره ویژه پروفسور حسابی شد و پایان نامه دانشجوی رشته مدیریت این دانشگاه نیز به عنوان پایان نامه برتر در این جشنواره انتخاب شد.

- ایسنا/ایلام عضو هیأت علمی دانشگاه ایلام، موفق به کسب سه عنوان و پژوهشگر برتر ، طرح پژوهشی برتر و پایان نامه ی برتر ایران در جشنواره ویژه پروفسور حسابی شد و پایان نامه دانشجوی رشته مدیریت این دانشگاه نیز به عنوان پایان نامه برتر در این جشنواره انتخاب شد.

دکتر زهرا رضایی نسب ، عضو هیأت علمی گروه علوم اجتماعی دانشگاه ایلام موفق شد با کسب رأی عالی داوران در بخش پایان نامه با عنوان مطالعه کیفی پدیده خودکشی زنان شهر ایلام (با تاکید بر خودکشی) به عنوان پایان نامه ی برتر و طرح پژوهشی پدیدارشناسی تجربه زیسته زنان مطلقه شهر ایلام عنوان طرح پژوهشی برتر این جشنواره را کسب کند.

بنا به این گزارش، همچنین با عنایت به کیفیت اثرات ارسالی به جشنواره و بنا بر رأی شورای مدیریت و برنامه ریزی جشنواره، ایشان به عنوان پژوهشگر برتر جشنواره نیز شناخته شد و جایزه ویژه سومین جشنواره پروفسور حسابی را دریافت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ایلام در جشنواره ویژه پروفسور حسابی خوش درخشید

دانشگاه ایلام در جشنواره ویژه پروفسور حسابی خوش درخشید