مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 07:352020-06-09دانش

برگزاری ترم تابستان تعیین تکلیف شد/ نحوه طراحی دشواری سئوالات امتحانی


مدیرکل برنامه ریزی آموزش عالی از تعیین تکلیف ترم تابستان خبر داد و گفت: به دلیل باقی ماندن دروس عملی برای تابستان، ترم تابستان برای همه دانشجویان اجرایی نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا آهنچیان درباره تعیین تکلیف امتحانات پایان ترم دانشجویان گفت: دانشجویان دانشگاه ها به دو گروه تقسیم می شوند، دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی که شامل دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری هستند و دانشجویان مقطع دوم که شامل دانشجویان دوره کارشناسی و کاردانی می شود.

وی ادامه داد: برای برگزاری آزمون دانشجویان تحصیلات تکمیلی به صورت غیرحضوری مشکلی جدی نداشته ایم، در ابتدا تاکید کردیم که چون تعداد دانشجویان یک کلاس تعداد کمی است استاد می تواند به خوبی آنها را مدیریت کند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی افزود: اما در مورد دانشجویان دوره کارشناسی و کاردانی که تعداد آنها بیشتر است قاعدتا ما از طریق روش های الکترونیکی به خوبی نمی توانیم آنها را پوشش دهیم در اینجا در نوع برگزاری آزمون ها تنوع دیده می شود به ویژه که برخی دانشگاه ها به تشخیص شرایط خود اینکه در منطقه قرمز و یا عادی قرار دارند، انتخاب ها را انجام داده و دانشجویان را با حفظ پروتکل های بهداشتی به امتحان حضوری دعوت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ترم تابستان تعیین تکلیف شد/ نحوه طراحی دشواری سئوالات امتحانی

برگزاری ترم تابستان تعیین تکلیف شد/ نحوه طراحی دشواری سئوالات امتحانی