مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 07:552020-06-09اقتصادي

بهره برداری از 20 پروژه آموزشی در سال تحصیلی جدید


مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان البرز با اشاره به اینکه استان البرز سالانه نیازمند افزایش 400 کلاس درسی به سرانه آموزشی خود است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، محمد دلاوریان، مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان البرز، ظهر امروز در آیین خشت گذاری ششمین پروژه آموزشی  و مدرسه 15 کلاسه بنیاد خیریه پور کاشانی در روستای فرخ آباد زیبادشت، گفت: اقدامات خیرخواهانه خانواده پورکاشانی در جهت توسعه و آبادانی منطقه به ویژه در حوزه فضای آموزشی را شایسته تقدیر است.

وی  مجموع اعتبارات سازمان نوسازی مدارس البرز در سال جدید 120 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این اعتبارات در پروژه های احداثی، تعمیرات اساسی، استاندارد سازی، تجهیز مدارس و غیره صرف می شود.

ضمن اینکه بسیاری از مدارس فرسوده استان نیازمند تخریب و بازسازی است که اجرای آن مورد توجه است.

دلاوریان ضمن تقدیر از مشارکت خیرین استان البرز، گفت:  از ابتدای سال تا کنون، میزان کمک های خیرین مدرسه ساز استان، 75 میلیارد تومان بوده که نسبت به سال گذشته 6 درصد رشد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه انتظار داریم این کمک ها تا آبان ماه سال جاری به رقم 115 میلیارد تومان برسد، اضافه کرد: بیش از 60  پروژه در دست اجرا داریم که 50 درصد آن توسط خیرین تقبل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 20 پروژه آموزشی در سال تحصیلی جدید

بهره برداری از 20 پروژه آموزشی در سال تحصیلی جدید