مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 08:002020-06-09فرهنگي

درخشش کانون پرورش فکری کودکان همدان در «مهرواره نیایش»


مهرواره کشوری نیایش پس از بررسی آثار ارسالی ، 12 نفر از مربیان و اعضای کانون استان همدان را به عنوان برگزیده و 6 نفر را قابل تقدیر معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ششمین مهرواره کشوری نیایش با هدف پرورش حس دینی و ایجاد حس انس و الفت کودکان و نوجوانان با خداوند به میزبانی استان کرمانشاه در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی برگزار شد.

پس از بررسی و داوری آثار در این رقابت 12 نفر به عنوان برگزیده و 6 نفر شایسته تقدیر از بین مربیان و اعضای همدان انتخاب شدند که  در بخش فرهنگی، مرضیه قاسمی ضابط، زینب واعظی، سیدمهدیه طالبی بودند و مریم السادات طالبی در بخش نشریه دیواری و فائزه سلیمی نیا و حمیرا قره خانی در بخش کتاب سازی و فائزه سلیمی نیا و زهرا اسمی در بخش تحقیق و پژوهش از مرکز شهرستان بهار برگزیده شدند.

در بخش هنری شهرزاد بیاتی مربی نقاشی، محسن حسینی تبار مربی عکاسی، افسانه محمدی مربی سفال و در بخش خوشنویسی ستایش مهاجر عضو مرکز مریانج به عنوان قابل تقدیر شناخته شدند.

در بخش ادبی معصومه کریمی با عنوان برگزیده و مریم کرمی و مهدی طراوتی با عنوان شایسته تقدیر و محدثه بهرامی و یاسمین شکل آبادی در بخش اعضاء شایسته تقدیر شناخته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش کانون پرورش فکری کودکان همدان در «مهرواره نیایش»

درخشش کانون پرورش فکری کودکان همدان در «مهرواره نیایش»