مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 08:102020-06-09اقتصادي

پیش بینی تولید بیش از 5 هزار تن چغندر قند بهاره در کشور


مشاور وزیر جهاد کشاوزری و مجری طرح چغندر قند کشور گفت: برآوردهای کارشناسی نشان می دهد که5هزار تن چغندر قند بهاره در کشور تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، پیمان حصادی پیش از ظهر امروز در بازدید از اراضی چغندر قند ریشه و بذری دشت اردبیل اظهار کرد: وضعیت تولید چغندر قند در سال جاری بسیار مطلوب است و برآوردهای کارشناسی نشان می دهدکه 5هزار تن چغندر قند بهاره در کشور تولید می شود.

وی افزود: در سال جاری با بیش از 95هزار هکتار از اراضی تخصیص یافته به کاشت چغندر قند قرارداد خرید توسط کارخانجات چغندر قند انجام شده، به این معنی که تولیدکنندگان محصولات خود را به قیمت تضمینی به این کارخانجات تحویل نمایند و بهای محصول تحویلیرا بدون اتلاف وقت و نگرانی دریافت می کنند.

 مشاور وزیر جهاد کشاوزری و مجری طرح چغندر قندکشور بیان کرد: سیاست توسعه کشت چغندر قند پاییزه در مناطق گرمسیری با جدیت در حال توسعه و گسترش است.

وی ادامه داد: در استان های گرمسیری مثل خوزستان، کرمانشاه و جیرفت برنامه ریزی های لازم جهت کشت تیپ پاییزه این محصول صورت گرفته و پیش بینی می شود، یک میلیون و دویست هزار تن چغندر قند پاییزه در کشور در سال جاری تولید شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تولید بیش از 5 هزار تن چغندر قند بهاره در کشور

پیش بینی تولید بیش از 5 هزار تن چغندر قند بهاره در کشور