مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 08:152020-06-09حوادث

100 شیشه داروی دامی قاچاق در داروخانه های دامپزشکی کشف شد


مدیرکل دامپزشکی استان کردستان گفت: در یک بازدید سر زده از داروخانه های دامپزشکی مریوان مقدار 100 شیشه داروی دامی قاچاق کشف و ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، مجتبی ورمقانی اظهار داشت: با بازدید از مراکز بخش خصوصی دامپزشکی و از جمله داروخانه های دامپزشکی شهرستان مریوان، از یک داروخانه دامپزشکی مقدار 100 شیشه داروی دامی قاچاق کشف و ضبط شد.

وی افزود: پس از تنظیم صورتجلسه و تشکیل پرونده، برای انجام اقدامات قانونی به صاحب داروخانه به مراجع قضایی معرفی و داروهای قاچاق نیز ضبط شدند.

مدیرکل دامپزشکی استان کردستان ادامه داد: در اجرای طرح رصد و پایش دارو، واکسن و مواد بیولوژیک با برنامه ریزی منظم و مستمر، نظارت بر مراکز نگهداری، توزیع و عرضه داروهای دام و طیور در اولویت قرار گرفته و با احتساب این محموله، ظرف چند ماه اخیر این چندمین کشفیات حوزه داروی دامی قاچاق است.

ورمقانی یادآور شد: از هم استانی های عزیز درخواست داریم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک و یا طرح شکایات در این رابطه، از طریق تماس با سامانه پیغام گیر شبانه روزی 1512 مطالب خود را عنوان کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 شیشه داروی دامی قاچاق در داروخانه های دامپزشکی کشف شد

100 شیشه داروی دامی قاچاق در داروخانه های دامپزشکی کشف شد