مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 08:202020-06-09سياسي

رودخانه ای که در دل شهر کرمانشاه می میرد/ استاندار: «قره سو» 19 ورودی فاضلاب دارد


استاندار کرمانشاه با اشاره به 19 ورودی فاضلاب به داخل قره سو، گفت: رودخانه قره سو قابلیت تبدیل به بهترین موقعیت برای گردشگری را دارد، ولی متاسفانه الان به یک تهدید برای مردم تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص ساماندهی رودخانه قره سو، اظهار داشت: بحث قره سو وقتی حل می شود که ورودی فاضلاب به این رودخانه اصلاح شود.

وی با  دادن حق به مردم در راستای داشتن گلایه در این خصوص، گفت: رودخانه قره سو قابلیت تبدیل به بهترین موقعیت برای گردشگری را دارد، ولی متاسفانه الان به یک تهدید برای مردم تبدیل شده است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به 19 ورودی فاضلاب به داخل قره سو، تصریح کرد: به صورت جدی اعتباراتی را از شرکت آب و فاضلاب گرفته ایم تا ابتدا بتوانیم این 19 ورودی را مسدود کنیم تا ان شاءالله این دغدغه به سرانجام برسد.

بازوند در خصوص بحث مستاجران و دغدغه بالای رهن و کرایه منزل، گفت: امسال کار ساخت و ساز 9 هزار مسکن ملی را شروع می کنیم که تا پایان سال سعس می شود 5هزار واحد از آن را به نتیجه برسانیم تا حدودی مشکلات بحث مسکن مرتفع شود.

وی کنترل بحث مستاجران را از وظایف مهم مقام ارشد استان دانست و افزود: با توجه به شرایط کرونایی، حتما از هفته آینده این موضوع را در دستور کار قرارمی دهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رودخانه ای که در دل شهر کرمانشاه می میرد/ استاندار: «قره سو» 19 ورودی فاضلاب دارد

رودخانه ای که در دل شهر کرمانشاه می میرد/ استاندار: «قره سو» 19 ورودی فاضلاب دارد