مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 08:352020-06-09اقتصادي

سایت پسماندهای صنعتی در جنوب شرق کشور احداث می شود


مدیر کل زیست محیط استان کرمان از احداث سایت پسماندهای صنعتی در جنوبشرق کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرجان شاکری پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با استاندار کرمان به مناسبت هفته محیط زیست بیان داشت: استان کرمان طی یک سال گذشته توانسته در انجام برخی کارها از جمله احداث پارکینگ ها، تعمیرات پایگاه های محیط زیست و… با صندوق ملی محیط زیست مشارکت داشته باشد که بزرگترین اقدام خریداری ساختمان در شهرستان منوجان برای استفاده اداره محیط زیست منوجان بوده است.

وی افزود: امسال بر اساس پیگیری های اداره محیط زیست مقرر شده درصدی از محل آلایندگی مربوط به صنایع استان، به صندوق ملی محیط زیست برای اهداف محیط زیستی کمک شود.

مدیر کل محیط زیست استان کرمان گفت: امروز تفاهم نامه ای در راستای احداث سایت پسماندهای صنعتی در جنوب شرق امضا خواهد شد که بر اساس آن سه استان کرمان، هرمزگان و فارس در این طرح مشارکت خواهند داشت که با اجرای طرح اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.

شاکری به شعار امسال محیط زیست با عنوان جهش تولید همراه با توسعه پایدار اشاره کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم در راستای جهش تولید گام برداریم و شاهد توسعه پایدار در استان باشیم ضمن اینکه محیط زیست هرگز مخالف با توسعه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت پسماندهای صنعتی در جنوب شرق کشور احداث می شود

سایت پسماندهای صنعتی در جنوب شرق کشور احداث می شود