مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 08:452020-06-09فرهنگي

هم افزایی نهادهای قرآنی در طرح ملی 1454


جلسه هماهنگی طرح ملی، قرآنی 1454 با حضور مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، مدیر رادیو قرآن، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد و رییس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در این دیدار که برای هم افزایی نهادهای قرآنی کشور در محل شبکه قرآن برگزار شد، بیان داشت: امسال طرح ملی، قرآنی 1454 متفاوت با سالهای قبل با محوریت آیات کاربردی قرآن کریم حول محور خانواده و آرامش برنامه ریزی شده و در طول شبانه روز با بخش های متنوعی از جمله آشنایی با مفاهیمی که مردم به صورت روزمره با آن ارتباط دارند پخش خواهد شد، همچنین بخش های نمایشی و ارتباط زنده با مراکز استان ها از دیگر برنامه های این طرح خواهد بود.

وی افزود در این طرح ملی شبکه های سیما شامل شبکه های یک، دو، سه، چهار، پنج، کودک، افق و آموزش روزانه 20 دقیقه را متناسب با رویکرد محتوایی و ساختار هرشبکه به این طرح ملی اختصاص می دهند.

شیخ اکبری بیان کرد: امسال با توجه به شرایط کنونی کشور در خصوص بیماری کرونا، برنامه ریزی برای استفاده از فضای مجازی و پخش برنامه در شبکه های اینترنتی انجام شده است.

همچنین از ظرفیت کلاس های مجازی دارالقرآن در حوزه آموزش مفاهیم استفاده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی نهادهای قرآنی در طرح ملی 1454

هم افزایی نهادهای قرآنی در طرح ملی 1454